Teslimat Şartları

Sipariş, kargo ve teslimat ile ilgili birçok sorunuzun cevabı bu sayfada yer almaktadır. Diğer sorularınız için Sıkça Sorulan Sorular bölümüne göz atabilir veya Destek bölümünden bize ulaşabilirsiniz.

Kargo ücreti ne kadar? 
Türkiye geneline tüm gönderiler MNG Kargo ile yapılmaktadır. Kargo ücreti siparişiniz 150,00 TL altında ise 9,- TL'dir. Üzerinde ise kargo ücreti Old Hammam tarafından karşılanacaktır. Kıbrıs ve Yurt Dışı gönderimler için ayrı fiyatlama yapılır.

 Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilecek? Satın aldığınız ürün sistemimize düştükten sonra hemen özel korumalı kutusuna yerleştirilir. Siparişinizi, (Stokta bulunmayan ürünler hariç) sipariş ettiğiniz gün saat 15:30’dan sonra vermişseniz kargo teslim süresi ertesi günden başlar. Siparişinizi 15.30’dan önce verirseniz takip eden 3 iş günü içinde kargoya verilir. Kargonun size ulaşma süresi ortalama 2 gündür. Köy- kasaba- kaza gibi yerleşim merkezlerine ulaşım 3-4 gün civarı sürebilmektedir.


Siparişimi nasıl takip edebilirim? 
Siparişiniz kargoya verildiğinde email ile bilgilendirilirsiniz ve ayrıca siparişiniz kargoya verildiğinde kargo takip numaranız Sürat Kargo tarafından emailinize gönderilir. Kargo takip numaranızı MNG Kargo'nun websitesinde "Gönderi Sorgula" bölümüne girerek kargonuzun durumunu detaylı takip edebilirsiniz:


Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak? 
Adreste bulunamadığınızda "teslim edilemedi" bırakılır. Bir sonraki iş günü siparişinizin bir kez daha adresinize getirilir. Kargo firmasını arayıp tekrar gelecekleri zaman bilgisini paylaştığınızda, paketinizin doğru zamanda gelmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde teslim edilemeyen siparişiniz ilçenize bağlı olan Sürat Kargo deposuna gönderilir. Teslimatınızı kargo taşıyıcınızın bıraktığı nottan takip ederek alabilirsiniz. Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanmaktadır.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim? 
Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz. Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.

Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir. Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.

Ürün kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım? 
"Destek' sayfasında sipariş numaranızı belirterek durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en yakın kısa sürede bu konuda cevap verilecektir. Dilerseniz 0090 532 216 9483 no'lu telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler
* Kargonuzu teslim alırken, kargo yetkilisi yanınızdayken paketi kontrol etmenizi öneririz. Eksik/Hasarlı ürün tespit etmeniz durumunda; kargo yetkilisinden tutanak tutmasını talep ediniz ve ürünleri teslim almayınız. Tutanak tutulması, kargodaki problemin sizden değil, kargo firmasından kaynaklandığını gösterir. Tutanak sonucunda yeni ürün tarafınıza hemen kargolanacaktır.

  • Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
  • ürünü; faturası, orijinal kutusu, orijinal ambalajı, birlikte gönderilen dökümanları  ile göndermeniz gerekmektedir. Kullanılmamış ve tekrar satıla bilirliği bozulmamış ürünlerin iadesi kabul edilmektedir.
  • Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmaması ya da koli bandı kullanılmamasını rica ederiz. Aksi halde iade işlemi gerçekleştirilemeyecektir.
  • Kullanım sırasında vücuda temas eden ürünler, kişisel bakım ürünleri sıhhi sebeplerle iade edilememektedir.
  • Kullanıcı hatası ile (düşme, çarpma, vb.) hasar gören ürünler iade alınamamaktadır.
  • İade işlemlerinde, faturanın tüm nüshalarının (2 kopya) ürünle birlikte gönderilmesi gerekir.